dimarts, 23 d’abril del 2013

Carbasso farcit de pastanaga,carbassa i pebrot 

En aquesta foto el farcit hi ha carn picada.















INGREDIENTS:

-Un carbasso
-3 pastanagues
-Uns 70 gr. de carbassa
-Mig pebrot vermell
-Sal
-Caldo vegetal (per ofegar les verdures)
-100 gr. de carn picada (si els volem farcir de carn)


PREPARACIÓ:

Tallem el carbasso en quatre trossos,el posem a bullir en una olla amb aigua i sal,uns 10 minuts no han de quedar molt cuits,un cop estan cuits els posem en aigua freda,escorrem i reservem.
En una paella amb un raig d'oli sofregim la pastanaga,la carbassa i el pebrot,tot tallat a daus petits,i de tant en tant i afegim el caldo vegetal per que no se'ns cremin les verdures i es vagin estovant.Un cop les verdures  estan cuites farcim els talls de carbasso.
Es podem menjar així mateix o amb formatge per sobre i gratinar-ho al forn o com jo vaig fer-ho, per emportar-m'ho amb la carmanyola i vaig barrejar una mica de carn picada i ja tinc el dinar!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada